3 My birthday..haha!


assalamuilaikum.......huhu...thnks sume yang wish my bzday.....bzday aku semalam 14/11/2010..ari ahad...tak sangke aku bile aku diam dan nak tengok sape yang ingat bzday aku...agak korang la kan sape..?? awek..?? haha....memang tak la..!!sebab tak de calon lagi wat mase ni..ok..pagi ahad aku bangun...tuuuuttttttt......tak tahu pukul bape sebab tak de jam..tapi yang penting nye matahri dah tegak beb!!..huhu..

macam bise bangun je terus capai hp aku..tengok hp mak aku yang mesej...tak payah bace aku dah agak dia mesti suruh aku balek umah..sebab time tu aku kat putrajaya...tapi jangkaan aku salah...sebenrnye mak aku nak wish bzday aku...terkedu aku kejap dan pikir panjang....

rupe2nye mak aku wish bzday aku yang ke22...peh..!!tersentap ati aku...walaupun jauh dengan mak aku tapi dia tetap ingat kan anak dia...thnks mam!!.masih mude lagi....huhu....!!

Ni msj dari mak aku.."Selamat hari jadi.tak kan sampai tak balik umah kot"...
haha!!makan dalam beb..tapi mak aku stil chill...huhuhu.....

3 comments:

  1. samat hari jadi kawan.da tue dah ko an?hahahahahaha

    ReplyDelete
  2. selamber je...mude g kot....tq bro..

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails