0 Part Time Job

alhamdulliha.....seminggu aku keje part time sume nye berjalan dengan lancar..aku harap dapat stil lame sebab aku banyak nak pakai duit...dah tak boleh nak enjoy sangat sebab mase aku padat sangat nak lepak pun hari minggu tu pun kalau sempat la...sebab keje banyak..

aku nak kumpul bajet sebab 3hari lepas aku ade jumpe brader tempat aku lepak selalu and dekat sangat dengan umah aku..dia bagi job..tapi sayang sangat sebab aku tak de sen untuk buat job tersebut..so nak tak nak aku kene keje dulu part time job ni...

aku harap sangat pada member2 blogger aku dapat doa kan untuk aku semoga keje yang aku buat ni boleh buat bajet untuk job yang lagi 1 ni..sebab dia melibat kan insurans...:)

note:maaf sangat2 sebab dah lame aku tak update blog ni...dah banyak habuk..!!hari2 aku bersin tengok blog aku sendiri ni..huhu!!


No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails