0 open house!!..

fuh!.kenyang gile aku 2hari ni sabtu dengan ahad..banyak betul member wat open house hari..
yang nak tergelak nye sanggup bangun pagi sebab nak siap2 pegi makan2..aku sebenar nye tak pandai nak belakon depan camere ni.tapi dah terpakse sape yang folo blog aku sebelum ni tahu la aku penah cakap yang aku ni memang xpandai langsung nak bergambr..

so sekarang ni korang boleh la tengok muke terpakse aku camne..huhu..nak wat camne kan kite ni mane la tahu sangat nak senyum depan camere..tapi kadang2 tu nak gak tengok kenangan muke kite ni kan datang beraye umah member or sepupu..so dengan muke selamber nye ala2 kude itam aku suruh la adek aku abik pic aku...tah nape tah tibe2 benggong aku sampai suruh dia abik pic aku..mungkin efek dari kenyang sangat makan n bosan tu yang aku suruh dia abik pic aku..

tak de pe nak di katekan lagi sebab kenyang sangat sampai ke malam ni..tak leh nak cakap pe sebab ati banyak senang ma...huhu...pada member aku yang jemput datang tadi terima kasih banyak2....n aku nak mintak maaf pada member2 yang aku sediri tak sempat nak datang umah korang sebab minggu ni full sangat jadual...(pehh!!bajet artis la plak..huhu)
sebenar nye banyak gak la pic aku abik ari ni..tapi segan nak letak so aku abik yang mane sempat je...







ntah sape ntah..

pic pelik ni..aku sediri tak tahu nape..tak penah2 aku abik pic kat cermin baru ari ni nak try..
cam pelik pun de...aduhh...
famaly aku last umah open house..



so minggu depan kalau de wat open house jangan lupe ajak aku k...huhu..
sekian..:)

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails