2 dinner..

dah lame sangat aku simpan pic ni..tak tahu nak letak mane..senang cite aku sebanar nye tak suke tengok pic sediri tak tahu la nape...mungkin xensem kot...huhu....

yela sape la kite ni kan...insan bise je...(pehh!!nak wat ayat sedih la plak)..pic ni time aku g makan dengan dak2 umah aku sebelum tengok wayang ari tu..alang2 g makan kan so abik la pic cikit..
sekali tengok ok..2 kali tengok..k.o ...






sibuk abik pic orang..tak sedar la pulak pic ni member aku abik..

weh2!!!?..sejak bile plak aku isap okok ni..??.aduhh...
fitnah sume ni...huhu..
buat2 senyum lak plak..aku bukan pandai pun nak bergambar ni..
belakon je lebih...


cehh!!.bajet romantik je..!?.haha!..




banyak lagi sebenar nye pic ni..tapi ni dah abis terbaik aku abik..yang lain cam aram..
ni je yang mampu..layan je lah...huhu...

lepas ni kepada sesiape2 nak kua dinner jangan lupe jemput ye...jangan risau aku tak makan banyak pun....hihihi.....



2 comments:

  1. amboi..siap ada candle light lagik,
    syok kalau pi candle light dinner ngan awek je ni,
    haha

    ReplyDelete
  2. haha.....gan dak umah lak tu...klu gan gf tahan la lgi..hihi..pe2 pn thnks sbb komen...:)

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails