2 SETTLE!!?..

Salam...fuhh!!.dah lame aku update blog aku ni..sebab jelajah ke blog member2 untuk cari kenalan baru..selepas beberape hari aku tak tido akhir nye...settle jugak keje aku pagi tadi..letih jugak la..sebab tak tido untuk siap kan keje yang lecturer bagi....

Mane tak nye aris..ko pun 1 hal gak aris..dapat je keje nak tangguh2 skang abik ko!!..ubat nye!.memang mendapat la..tapi tanpe hasil dari petolangan member2 aku keje tu tak kan siap jugak..so aku nak ucapkan TERIME KASIH!!.sangat kat member2 aku yang bantu aku dan sabar gan peragai aku time ko terang kan untuk beberape hari ni.tanpe korang sape la aku..klu tak mampus aku sem depan...

Dan yang paling penting sekali aku dah berjanji dengan seseorang untuk sem depan aku kene berubah..dia banyak sedar kan aku dan dia jugak berjanji kalau aku tolong diri aku..insyallah..dia kan tolong aku sem depan...so pe2 pun ak nak tengok sem depan macam mane kene la skema balek bukan untuk sape pun..untuk diri ak jugak..xpe la aris...terus kan useha anda..zassS!!..:)

2 comments:

Related Posts with Thumbnails