0 Hampir 12Jam!!!..Pehh!!.

alhamdulillah....selamat sampai aku ke negeri kalantan ni..agak perit jugak la perjalanan aku ke kota bharu ni..bise la kene tempuh jem bile musim raye ni.aku bertolak jam 1pagi tadi..masuk je karak lepas je tol ujan.memang layan la tapi aku yang bawak kete so tak boleh la nak tido

pada mule nye aku dah bajet boleh lari dari jem tapi tanggapan aku salah sebab on the way masuk bentong je kete dah mule stat slow mule la mod aku jadi len bosan pun de nak bawak laju kang bahaye plak sebab hampir sepanjang perjalanan aku ke sini ujan lebat jugak la tak boleh nak bergerak laju dengan keadaan kete yang banyak nye...


so terpakse la sabar memang tiap2 tahun camni..mungkin dah bise kot tu yang layan je..kene lak sepanjang perjalanan hampir sume radio main kan laju raye lgi semangat la aku nak balek ke kampung ni cume kene tahan dengan derita jem..

tepat pukul5 pagi aku bersahur di kuala lipis memang layan jugak la sebab tengah lapar lak tu kene lak ujan memang mendapat la..perjalanan di terus kan..tepat je jam 12tangahari baru la aku sampai ke kota bharu korang bayangkan la berape jam perjalanan aku sehari ni hampir 12jam aku bawak kete dengan ujan nye lgi..

smapai je di umah sepupu aku terus tido sebab letih yang melampau sampai tak sedar dah berbuka..korang camne lak perjalanan balek kampung???jem ke??.bape jam??

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails