6 kehidupan aku..

salam...kepada blogger sume..di harap sume nye sihat?..sebenar nye aku tak tahu nak update ape..dah bape ari dah aku pikir masih tak dapat jalan kuar..gelap sangat tak tahu la ape yang aku pikir kan sekarang ni..binggung pun de gak kadang2 tu..tapi tak jumpe ape yang tengah aku pikir kan sekarang ni...

aku cume nak gtau dah bape hari kehidupan aku kembali ke tabiat lame balek..aduh..mintak2 masuk sem baru ni jangan wat hal suda...sebab aku dah berjanji dengan seorang lecturer ni..dan insyallah memang niat aku nak tunai kan setelah ape yang aku dah jnji kan...

k..balek pada tajuk asal semalam tido kul5 pagi...memang dah lena tak sedar ape langsung..tup2..aku terjage sebab dak bilik aku ni g keje..aku tak salah kan dia pun sebab dia tak kaco aku..cume time dia tengah siap2 aku dengar keluar masuk bilik..mule2 aku malas la nak layan..terus kan tuk tido....tapi.........hmmm......hampeh!!sampai ke kul7 pagi aku tak leh nak tido g..

malas nak pikir aku pun bangun la tengok tv..pukul11 lebih mate dah mule layu balek..harapan aku ..boleh klim balek tido ni...last2!!..hampeh kuasa 6!!...sebab nye member aku halo suruh turun wangse maju..dengan cargas nye!! aku turun..lepak makan n minum bukan main lame lgi..sampai kul3 tengahari..n balek semula ke pangkal jalan(umah)..sampai la umah dalam kul4 lebih..time tu mate aku dah betul2 klaimax!!..ngatuk gile bai...tepat kul5 lebih baru aku tido

paham2 je la...tido petang..bile sedar kul8 lebih gak la..dah mereng dengan lapa nye..tapi ape2 pun buka fb jap..takut de ape2 member mesaj ke....tup3..kul11 lebih perut aku dah mule layan lagu RnB..aku pun siap2 la g makan..kua sorang dengan tak de arah tuju nye..makan la kat mcd..duk situ sorang..rase tenang la plak..tepat kul2.30 aku balek..dengan bosan nye tak tahu nak g mane...tengok tv jap....n...sekarang total lose!!!..sebab dah tak tahu nak g mane..duk umah je la jawab nye...ni pun tak ngatok g..ape hal mate aku ni???..tak tukar minyak itam pe!!haha!

sekian..:)

6 comments:

  1. ape tggu lg.. blog walking la banyk2... =_='
    http://www.duitlama2u.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. perghhh tido smpai kol 8..solatnye bila? haha ;p

    ReplyDelete
  3. tia:hihi..mungkin kot...

    hamzah:xpndai men dota..poker leh la..huhu..

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails