9 X-klusif kes Cut Tari...

Kehidupan Cut tari kini sudah tidak seindah dulu.jika dulu,rezeki jelitawan yang name sebenarnye Cut Tari Aminah Anasya begitu murah menerusi pembabitan kes nye selaku aktres,pengacara televisyen dan model

kejayaan dalam hidupnye dicapai sejak dia masih di bangku sekolah lagi apabila muncul johan dalam tilawah al-quran.tetapi selepas kes video lucah nye dengan penyanyi peterpen,Nazri el irham atau Ariel terbongkar,nasib selebriti berdarah aceh itu merudum dan terumbang ambing dan beberape syarikat yang menggunakan dia dalam iklan mereka tidak berminat lagi menggunakan cut tari.ada juga syarikat yang mengambil langkah menarik kontrek beliau

peguam Cut Tari,Hotman Paris juga berpendapat kes itu mungkin digugurkan walaupun secara logik dan berdasarkan pengakaun selebriti itu sendiri bahawa wanita yang berada dalam video itu adalah dia."Cut berkemungkinan bebas dari tuduhan yang dihadapinye''kata peguam itu..





Cut boleh didakwa atas tuduhan berzina jika suaminye membuat laporan mengenai kes itu..tapi sampai sekarang tiada tande2 suami nye (johannes) berbuat demikan..


pendapat korang macam mane..???

9 comments:

  1. bro! barang kopi pes ke derr??hehehe..;-)cut tari awek wa dulu-dulu.bila aku kenalkan die dengan aieril,ni la jadik! adess!

    ReplyDelete
  2. ko bygkan la aku wat entry ni ps2 bru nk tido..dr smlm aku xtido..tu y buruk tu...emmm......

    ReplyDelete
  3. Aku xleh nk bayangkan camne rupe ko bangun tido..hahaha..senget sebelah muke tu sebab amek tetttt berlebihan..hahaha..;-)wei,aku xleh nk msg kat SB tu.ada kes sikit..hehe..;-)

    ReplyDelete
  4. gile ko..xtido kot..ni pn tido bpe jam je bro...aku bersih k..xmnat tetttt.....hihi...
    mne ko..?? bz je..

    ReplyDelete
  5. renungan buat semua.. bila kita dikurniakan rezeki yg melimpah ruah, jgn lah kita lupa n lalai terhadapNYa apatah lg melakukan kemungkaran yg ditegah..
    http://www.duitlama2u.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. err ?
    johan tilawah alquran ?
    what ?

    ReplyDelete
  7. a ah....yup..dari pada bersumber...slmat berama...hihi..tq komen..:)

    ReplyDelete
  8. err,xsgke lak dak tilawah.

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails