2 raye...

update sikit!!
dari semalam lagi aku nak update blog ni..tapi kusut tak tahu nak masuk kan pe..kering gile idea aku..last2 aku abik keputusan masuk kan je la pic buruk aku ni..janji update nyah!!hahaha..





malam raye sume sepupu turun main mercun...pehh..beratus jugak la tahun ni kite orang abis kan duit beli mercun..1kotak tak abis main..siap de mercun yang kite orang salah pasang n terus menghale ke kubur..huhu..

pagi raye..kebetulan balek raye tahun ni tengah musim buah langsat..


letih gile..mane tak nye balek malam raye jem teruk pejalanan 12jam..

macam star je main futsal..pada hal 15mnit dah pacit..tak larat siot..dah lame tak turun padang..bz cikit..tapi puas gile main 2jam non stop..balek je umah terus tido..haha..


umah sepupu belah mak aku..siap bagi tahu g tu!!.tak boleh bla!!haha..pozing nak sty je..beduk je la lagi pun aku ni mane la pandai bergambr sangat..ni pn tengah bosan n kenyang gile makan time raye..





ni je yang mampu aku wat..buat mase ni..tengah cari idea dah lame tak update..nak update time kat kampung tak boleh..sebab tenet bz n slow macam !#$$@^%*!!.aku buka pun kejap je...
tengok member wish raye pastu terus tutup...

k lah...nanti kalau idea aku dah datang macam air terjun aku try update g...zzZaass!!


2 comments:

  1. arghhhhhhh ramainyer lelaki dalam gambar nie... adesss.. kat umah ciklinn ni pun byk dah kaum adam.. haits.... esok nyer entry mesti kasi letak budak gegirl comell lote yerk...

    ReplyDelete
  2. haha....gegirl xde la..sume sepupu laki..
    klu de ciklinn nak knl kn gegirl..di alu2kan..
    hihi...

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails