0 SATE MALAYSIA..

assalammuilaikum.....huhu....camne sume terutame kepada member2 blogspot..dah balek kampung ke belum..??mesti de yang tengah on the way..de yang dah sampai..pe2 pun aku nak ucapkan selamat ari raye kepada sume member2 aku kat dalam blog ni dan termasuk lah sume umat islam di muke bumi ni..

entry aku malam ni tentang sate.mesti ramai kan yang penah makan sate cume yang membeza kan nye sedap or tak je..time aku duduk2 lepak kat umah sepupu aku kat kampung ni sambil tengok blog korang sume tibe2 je aku terase nak makan sate.tak tahu la nape..mungkin mengidam kot..huhu!!.kalah kan orang yang tengah mengandung tol la ko ni aris..tapi tak pe sebab sume orang de nafsu kan..de nafsu makan,nafsu shoping tapi aku malam ni tibe nak makan sate..

mule2 plan nak makan sate tapi sepupu aku lak ajak g wakaf che yeh!!.tahu tak pe wakaf che yeh???..kalau orang kalate sure dia tahu..wakaf che yeh ni lebih kurang cam uptawn gak same je..cume dia tak panggil uptawn la dia panggil name tempat..tu je..

sampai je kat wakaf che yeh..mak ai....!!!punye la banyak manusia..bise la jenis kite kan shoping last minit ni kadang2 bagus gak sebab boleh dapat harge murah dari harge bise..tapi malam ni plan ak terbantut sebab terlalu sesak nak masuk parking pun tak de..

tu yang plan terus g makan sate..bagi orang kalate aku rase korang tahu kot..dan penah dengar tak name kedai tu SATE MALAYSIA!!??.tempat ni memang top la dengan sate tu memang sedap aku tak nafi kan kebetulan aku baru je makan tadi..makan lak tak nak mengalah ..20cucuk terus aku beduk memang kenyang gile..ni tak tahu la camne sahur nanti

so aku promo lah kalau sape2 yang duk kalate tu jemput2 la singgah kat tempat tu aku gerenti korang mesti puas ati nye..lagi2 nak dekat raye ni memang ramai la orang kl singgah situ..tu yang aku makan malam ni gak sebab takut nanti ramai dan mengidam lak sate tu kang..

so kepada siapa2 yang nak makan sate jangan lupe ajak aku k..!!huhu...tak de lah joke je.so kalau sape2 nak cube boleh la cari kedai ni ye...k la...zassS!!.:)

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails